Семінар вчителів фізики, математики, інформатики
Завідувач районного методичного кабінету Лань І.В. привітала усіх учасників семінару, зупинившись на особливостях організації освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання.
Касараба В.І., методист методичного кабінету надав методичні рекомендації щодо організації STEM – навчання у закладах освіти.
Симаник В.Я., розповів про «Впровадження елементів STEM-освіти на уроках фізики», на уроках фізики потрібно акцентувати увагу учнів на тому, що світ навколо нас є складною системою зв’язків і взаємовпливів. Щоб зрозуміти принцип STEM, необхідно бачити не просто явище, а розуміти, які математично обумовлені фізичні, хімічні, географічні закономірності призвели до його виникнення. Тому важливо вже на уроках фізики навчати учнів грамотно користуватися технікою, знати і володіти основами інженерних знань, а ще трішечки бути винахідником та дослідником.
Грушка У.Б., у своєму виступі на тему «Використання STEM-освіти на уроках математики» практично показала задачі та проектні роботи з елементами STEАM-освіти, які можна використовувати на уроках математики.
Саме застосування такого типу освіти має стати пріоритетним напрямом у питанні підвищення інтересу у дітей до спеціальностей майбутнього.



