«Світоглядне
значення фізики у формуванні учня Нової української школи» — така дискусія-зустріч
з вчителями фізиками різних поколінь відбулася у Борщівській ОТГ. Враження від
зустрічі надзвичайні, багато позитивних емоцій, цікаві виступи, нові ідей для обговорення,
практичні демонстрації. Ми були в добре обладнаному класі-кабінеті фізики
Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, де є мультимедійна дошка, багато інших засобів навчання, яких ми не
бачили, панує затишок, комфорт для навчання учня майбутнього. Про основні
напрямки впровадження освітніх реформ розповіла М'ялковська Ольга Ярославівна,
головний спеціаліст відділу освіти міської ради, людина, котра посправжньому закохана в свою роботу, знаходиться у постійному пошуку нового, прогресивного,
до якого не байдуже відносяться не тільки вчителі, а й учні. Поважають її за професіоналізм і вміння працювати з педагогічними
працівниками. Своїм досвідом роботи поділилася вчителька фізики Борщівської ЗОШ №1 Доскочинська Степанія у дискусійні трибуні. Яка формула
сучасного учня і вчителя? Як підготувати учнів до реального життя, до складних
життєвих ситуації? Як серед нескінченного потоку інформації вибрати головне? Це
— основні питання, навколо яких розгорнулася дискусія фізиків.
Вчитель фізики,
ветеран педагогічної праці Озерянської ЗОШ І-ІІІступенів Василь Дмитрик у
своєму виступі сказав, що якщо раніше було основаним завданням учнів —
«запам'ятай формулу, закон», то в нинішній час — «застосуй» (компетентнісний
підхід). Тобто, — покажи повне розуміння того фізичного явища чи закону, що
вивчається в школі. Він пишається молодими педагогами, їх вміннями і навичками
працювати з різними джерелами прогресивних технологій.
Вчителі-пенсіонери
Солтицький Василь, Хіць Роман, Козак Ганна мали змогу провести «методичний
урок» для родини «Фізиків», які були присутні на цьому
методичному заході.
Багато цікавих
ідей запропонували вчителі Ангеловська Альона (Борщівська ЗОШ № 3-гімназія ), Симаник
Василь (Борщівська ЗОШ № 2), Драпак Лідія (Більче-Золотецька ЗОШ І-ІІІ ст.), Фучкевич
Людмила (Стрілковецька ЗОШ), Петрінчик Галина (Королівська ЗОШ), Калинюк Марія
(Мушкатівська ЗОШ), Кійовська Оксана (Циганська ЗОШ), Сороківська Наталія
(Озерянська ЗОШ І-ІІІст.) у дискусійному питанні: якою має бути школа
майбутнього?
